| | Wat word jou team van Pokemon heart gold /soul silver? | |
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Gliscorlover Admin

Aantal berichten: 121 Registratiedatum: 27-06-09 Leeftijd: 18 Woonplaats: Melsele
 | Onderwerp: Wat word jou team van Pokemon heart gold /soul silver? di jun 30, 2009 8:18 pm | |
| mijn team word:(basispokemon ) - cyndaquil -hoothoot - Mareep -Bellsprout -Poliwag -Geodude _________________ Gliscor is THE best  |
|
 | |
Remco Admin

Aantal berichten: 54 Registratiedatum: 26-06-09
 | Onderwerp: Re: Wat word jou team van Pokemon heart gold /soul silver? di jun 30, 2009 8:21 pm | |
| Ik heb werkelijk waar geen idee maar er komt iniedergeval een cyndaquil in voor. _________________  |
|
 | |
Gliscorlover Admin

Aantal berichten: 121 Registratiedatum: 27-06-09 Leeftijd: 18 Woonplaats: Melsele
 | Onderwerp: Re: Wat word jou team van Pokemon heart gold /soul silver? di jun 30, 2009 8:22 pm | |
| cyndaquil is mijn favoriete johto beginpokemon _________________ Gliscor is THE best  |
|
 | |
woark Trainer

Aantal berichten: 1 Registratiedatum: 27-03-10
 | Onderwerp: Re: Wat word jou team van Pokemon heart gold /soul silver? za maa 27, 2010 4:38 pm | |
| ik ga origineel doen en beginnen met een chikorita.
als vuur pokemon neem ik arcanine als water pokemon neem ik gyarados (mischien red) als earth pokemon neem ik gliscor als flying pokemon neem ik honchcrow als laatste pokemon neem ik of een forretres als wall of een scizor al is dat niet erg origineel.
weet iemand al waar in het spel ik een dusk stone en een razor fang kan vinden? |
|
 | |
Isaac Trainer

Aantal berichten: 1 Registratiedatum: 13-04-10
 | Onderwerp: Re: Wat word jou team van Pokemon heart gold /soul silver? di apr 13, 2010 6:47 pm | |
| Mijn team bestaat nu uit
Mew (lv 66) Gengar (lv 66) Ho-oh (lv 53) Dragonite (lv 56) Meganium (lv 46) 1 plek open voor suggesties. |
|
 | |
master Trainer

Aantal berichten: 2 Registratiedatum: 09-05-10
 | Onderwerp: Re: Wat word jou team van Pokemon heart gold /soul silver? zo mei 09, 2010 11:34 am | |
| Mij pokemon team is:
Poliwrath Dragonite Snorlax Meganium Metagross Arcanine
Ik garandeer je dat dit een van de beste pokemon team is omdat het allemaal zeldzame en sterke pokemons zijn en je kunt ze allerei aanvallen leren vooral Snorlax bij mij is hij lvl 51 (ben nog bezig ben bij de 14de gym maar weet niet hoe ik daar kom) en zijn max HP is 235!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
 | |
master Trainer

Aantal berichten: 2 Registratiedatum: 09-05-10
 | Onderwerp: Re: Wat word jou team van Pokemon heart gold /soul silver? zo mei 09, 2010 11:36 am | |
| Wie kan aan dit pokemon team tippen |
|
 | |
Trainer Red Trainer

Aantal berichten: 3 Registratiedatum: 24-10-10 Leeftijd: 13 Woonplaats: zeg ik niet
 | Onderwerp: Re: Wat word jou team van Pokemon heart gold /soul silver? zo okt 24, 2010 4:50 pm | |
| Mijn team is redelijk goed!!! ik heb: mewtwo lv.98 Empoleon lv. 43 (trainingsgeval) dialga lv. 54 lugia lv. 63 ho-oh lv. 74 feraligatr lv. 64 |
|
 | |
iszrhguy Trainer

Aantal berichten: 1 Registratiedatum: 04-01-11 Leeftijd: 15 Woonplaats: Bree/Bocholt
 | Onderwerp: Re: Wat word jou team van Pokemon heart gold /soul silver? di jan 04, 2011 4:20 pm | |
| mijn team (niet het beste) maar kom!
-Feraligatr -Rhydon -Fearow -Electrivire -Hypno -Houndoom
Ben nu vanalles aan het proberen maar met die 6 heb ik de 16badges,elite 4,Red,etc... mee verslagen. |
|
 | |
jorreboy Trainer

Aantal berichten: 3 Registratiedatum: 21-01-11 Leeftijd: 13
 | Onderwerp: Re: Wat word jou team van Pokemon heart gold /soul silver? vr jan 21, 2011 5:51 pm | |
| mijn team bestaat uit altijd verschillende pokemon omdat ik mijn pokedex moet vol krijgen en ik pokemon exp. share geef om ze in het indigo plateau te trainen zodat ze evolueren, maar deze pokemon neem ik altijd mee:
palkia (100) moltres(voorlopig nog van 55) hitmonchan(63)
en de rest hou ik open om zwakkere pokemon te laten evolueren ( heb tot nu toe 352 pokemon gezien en 273 pokemon gevangen op national pokedex goed hé) |
|
 | |
| | Wat word jou team van Pokemon heart gold /soul silver? | |
|